تفاوت بلبرینگ skf اصلی و بلبرینگ skf تقلبی

دسته بندی ها: برند, دسته بندی نشده

تفاوت بلبرینگ skf اصلی و بلبرینگ skf تقلبی و روش های تشخیص آن

در هنگام خرید بلبرینگ skf ممکن است که با تنوع بالای این محصول روبرو شوید و از این رو انتخاب درست برای خرید انواع بیرینگ کمی سخت می شود. همچنین به دلیل محبوب بودن محصولات شرکت skf امکان تقلبی بودن محصولات آن خیلی بالا است و از این رو انتخاب برای مشتریان سخت می شود. به خصوص که اگر اطلاعات کافی راجع به محصول نداشته باشید امکان خرید بلبرینگ skf تقلبی بسیار بالا است. در این مقاله قصد داریم تا چند روش کار آمد برای شناخت تفاوت بلبرینگ skf اصلی و بلبرینگ skf تقلبی را بیان کنیم.

شناخت جعبه و وکیوم بلبرینگ skf اصل

 

 

بلبرینگ skf اصلی

 

همانطور که می دانید شرکت skf یک شرکت سوئدی فعال و موفق در زمینه طراحی و تولید بیرینگ می باشد و از این رو بسته بندی و وکیوم محصولات نیز برای این شرکت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. بلبرینگ skf تقلبی دارای بسته بندی مناسبی نیستند.

نوع بسته بندی بلبرینگ های اصل اس کا اف به این صورت است که نوع جعبه برند اس کا اف است، جنس جعبه بسیار محکم و مقاوم بوده و بسته بندی بلبرینگ دارای نایلکس داخلی به همراه روغن و گریس می باشد که مناسب بلبرینگ اس کا اف می باشد. متاسفانه فروشگاه های سو استفاده گر زیادی وجود دارند که بلبرینگ های تقلبی را وارد بازار می کنند و در نتیجه ضرر و آسیب های زیادی را به مشتریان و فعالان این حوزه وارد می کنند.

بارکد بلبرینگ skf اصلی را چک کنید و از کارشناسان کمک بگیرید

یکی از راه ها و روش هایی که می توانید با استفاده از متوجه تفاوت بلبرینگ skf اصلی و بلبرینگ skf تقلبی شوید، این است که بارکد موجود بر روی محصول را بررسی کنید. در این امر تنها کافی است که شما بارکد موجود بر روی محصول را به کارشناسان نشان داده و در صورت چک شدن از طرف کارشناسان از اصل بودن بلبرینگ مطمئن شوید. نمایندگی های فعال در فروش بلبرینگ skf یکی از بهترین راه ها برای خرید این محصول پر کاربرد می باشند.

فونت موجود برای مارک skf بر روی جعبه محصول

فونتی که برای محصولات برند skf در نظر گرفته شده و بر روی جعبه و وکیوم آن هک شده است یک فونت تعریف شده می باشد. البته برخی از افراد از این موضوع خبر ندارند و در نتیجه راه برای کلاهبرداران هموارتر می کنند. محصولات قدیمی و امروزی همگی با استفاده از چاپ skf بر روی جعبه ها به فروش می رسند.

مقالات مرتبط :

گریس و نگهدارنده بلبرینگ skf  اصلی

گریس و نگهدارنده مخصوص اس کا اف باید تحت نظر کارشناس انجام شود. از این رو اگر تخصصی در این زمینه ندارید بهتر است که بدون حضور کارشناس اقدام به خرید نکنید. روانکاوها یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ skf اصل می باشند.

خاصیت چکش خواری در بلبرینگ اس کا اف

یکی دیگر از روش های تشخیص اصالت یک محصول یعنی بلبرینگ skf اصلی این است که متریال موجود در آن را بررسی کنید. آلیاژی که برای ساخت بلبرینگ های اس کا اف به کا گرفته می شود باید بسیار سخت باشد و در نتیجه قابلیت چکش خواری بالایی داشته باشد. معمولا آلیاژی که برای ساخت بلبرینگ skf اصلی به کار می رود از نوعی فولاد می باشد.

بلبرینگ skf تقلبی

لیبل مخصوص بلبرینگ اصل skf را بررسی کنید

شرکت اس کا اف تازگی دستگاهی را وارد بازار کرده است که با استفاده از آن باکس و محصولات لیبل مخصوص خودشان را دارند و با چک کردن آن به راحتی می توان از اصالت محصول مطلع شد. البته این مورد برای تشخیص تفاوت بلبرینگ skf اصلی و بلبرینگ skf تقلبی کمی گران است و به دلیل تحریم بودن به صرفه نمی باشد.

انجام تست آنالیز بلبرینگ skf

تست آنالیز در واقع به تست آلیاژ معروف است و برای مطلع شدن بلبرینگ skf اصل از تقلبی روش بسیار مناسبی می باشد. البته توجه داشته باشید که این تست برای زمان هایی که می خواهید محصول کوچکی را امتحان کنید مناسب نیست.

مهم ترین و اساسی ترین توصیه ای که می تواند تفاوت بلبرینگ skf اصلی و بلبرینگ skf تقلبی را برای شما شرح دهد، مراجعه به نمایندگی های مطرح این برند و کمک گرفتن از کارشناسان خبره آن می باشد.

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]