نمایندگی بلبرینگ SKF

دسته بندی ها: برند

نمایندگی بلبرینگ SKF ؛ محصولات و تجهیزات

برند SKF یک برند سوئی است که کار خود را در سال 1907 آغاز کرد. شرکت اس کا اف تولید کننده و همچنین صادر کننده انواع قطعات صنعتی مانند بلبرینگ، روانکارهای صنعتی مانند گریس، انواع محصولات نگهدارنده، محصولات مکاترونیک، تجهیزات انتقال نیرو، سیستم های نظارت کننده و پشتیبان می باشد که از این رو نمایندگی بلبرینگ SKF می تواند بهترین گزینه برای پخش محصولات این برند باشد.

 

این کمپانی یکی از بزرگترین تولید کننده های بیرینگ در جهان است که 17000 نمایندگی رسمی و تحت نظر در جهان دارد. یکی از دلایلی که این برند و همچنین محصولات آن از محبوبیت زیادی برخوردار است، کیفیت و مشتری مداری است. هدف و شعار این نمایندگی بر این اساس است که مشتریان ما قصد دارند تا کارشان با کمترین اصطکاک انجام دهند.

از این رو می خواهند که خیلی سریع و تمیز و با خیال راحت از محصولات مرتبط با صنعت استفاده کنند. از این رو حل مسائل و ارائه راه هایی که پایدار و موثر باشند همواره از دغدغه های ما به شمار می رود.

محصولات موجود در نمایندگی بلبرینگ SKF

خدمات نمایندگی بلبرینگ SKF

 

محصولات زیادی در نمایندگی اس کا اف وجود دارد که با ارائه ضمانتنامه مشتریان را نسبت به یک خرید مطمئن مطلع می کند. در ادامه به بررسی محصولات و کاربردهای محصولات SKF می پردازیم.

  • بلبرینگ های خود تنظیم در نمایندگی بلبرینگ SKF

بلبرینگ خود تنظیم برند اس کا اف در صنایعی مانند بافندگی و ریسندگی استفاده شود. همچنین قابلیت تنظیم خودکار این بلبرینگ به صورت زاویه حداکثر 3 درجه، انحراف محور را تسهیل می بخشد.

  • رولبرینگ سوزنی SKF

استفاده از ساچمه های سوزنی در کنار طراحی مناسب برای نگهدارنده می تواند از تجمع و تنش در برخی از قطعات جلوگیری کند و طول عمر قطعه مورد نظر را افزایش دهد.

  • رولبرینگ مخروطی

این رولبرینگ با استفاده از ساچمه های بشکه ای تولید شده است که نمایندگی بلبرینگ SKF به صورت روانکاو گریس شده آن را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

  • بلبرینگ کف گرد SKF

بلبرینگ SKF کف گرد هم به صورت تک ردیفه و هم دو ردیفه تولید می شود تا حمل بار را تسهیل ببخشد. همچنین این بلبرینگ نباید به هیچ تحت معرض بارهای شعاعی قرار گیرد.

در ادامه به بررسی از نظر خدمات و مشتری مداری خواهیم پرداخت.

نمایندگی بلبرینگ SKF علاوه بر محصول چه خدماتی را ارائه می دهد؟

علاوه بر اینکه بلبرینگ SKF یکی از موضوعات مهم در این نمایندگی به شمار می رود، مشاوره رایگان و انجام کلیه خدمات فنی نیز برای مشتریان در نمایندگی بلبرینگ SKF صورت می گیرد. همچنین آشنایی با تجهیزات، ابزار آلات و سرویس دهی نیز یکی دیگر از خدمات مهمی است که نمایندگی برای مشتریان خود در نظر می گیرد.

 

مقالات مرتبط :

 

آیا خدمات فنی و آموزشی نیز در نمایندگی بلبرینگ SKF صورت می گیرد؟

پاسخ به این سوال مثبت است و دلیل واضحی دارد. همانطور که می دانید بیرینگ ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین قطعاتی هستند که در صنعت و ماشین به کار گرفته می شوند. همچنین به دلیل کاربرد دوار این قطعات، عدم توجه به اصول و ایمنی، می تواند عمر بلبرینگ SKF را کاهش دهد و در نتیجه دچار از بین رفتن آن شود.

ایجاد فضای سالم برای داشتن یک محصول با کیفیت بالا از اهداف اصلی این نمایندگی می باشد و از این رو قراردادهای رسمی با هماهنگی و نظارت مستقیم SKF می تواند قیمت های رقابتی و همچنین خدمات ویژه فنی را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

مزایای نمایندگی بلبرینگ SKF

یکی از مهم ترین مزایای خرید مستقیم از نمایندگی های اس کا اف، دوری از خرید تقلبی بلبرینگ SKF و همچنین غیر اصولی بودن آن را در بر دارد. همچنین در نمایندگی مشاوران فعالی حضور دارند که می توانند با مشاوره های رایگان شما را از داشتن یک خرید مطمئن و اصولی برخوردار سازند. نمایندگی های SKF در تمامی نقاط کشور همواره در صدد ایجاد فضای مهندسی شده ای هستند و همانطور که گفته شد با ایجاد بهترین راه قادرند تا بهترین نتیجه را برای مشتریان فراهم کنند. نمایندگی SKF تنها به ارائه بلبرینگ نمی پردازد بلکه محصولات دیگری که در ابتدا گفته شد را به طور مستقیم و تحت نظارت اس کا اف برای مشتریان ارائه خواهد داد.

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 1 میانگین: 1]