کاربرد بلبرینگ شیار عمیق

دسته بندی ها: بلبرینگ شیار عمیق

کاربرد بلبرینگ شیار عمیق در صنایع

یکی از متداول ترین بلبرینگ ها، بلبرینگ شیار عمیق می باشد. طراحی این بلبرینگ ها به صورت یک شیار عمیق دایره ای با شعاعی برابر با شعاع ساچمه می باشد. وجود این شیار ها و ایجاد سطح تماس بالا بین رینگ ها و ساچمه ها می باشد که امکان تحمل وزن بالا بین سطوح ساچمه ها و رینگ ها را فراهم کرده است و بار شعاعی و محوری را در سرعت های بالا تحمل میکند. کاربرد بلبرینگ شیار عمیق در بسیاری از صنایع مشهود می باشد، و بسیار پرکاربرد است. بلبرینگ های شرکت بیرینگ لند، در انواع و اقسام وجود دارد و دارای ویژگی هایی از جمله، ظرفیت تحمل بار بالا، اصطکاک کم و کارکرد بدون صدا، می باشد. همچنین کیفیت و مقاومت بالا از مشخصه های بارز محصولات این شرکت می باشد.. 

 

مشخصات بلبرینگ های شیار عمیق شرکت بیرینگ لند:

  1.  تحمل بار شعاعی و محوری
  2.  داشتن همخوانی دقیق بین ساچمه و شیار
  3.  یکپارچگی بین ساچمه ها و شیار عمیق به دلیل داشتن مطابقت هندسی کامل
  4. شیار های عمیق با استاندارد در سطح رینگ های این بلبرینگ

 

کاربرد بلبرینگ شیار عمیق:

این نوع بلبرینگ ها در انواع خودرو ها، صنایع و دستگاه های بزرگ پتروشیمی، مواد غذایی، صنایع بهداشتی و غیره، استفاده می شود. بلبرینگ های شیار عمیق بدون صدا هستند، و در موقع استفاده هیچگونه صدایی از خود نشان نمی دهند. بلبرینگ های شیار عمیق شرکت بیرینگ لند، جزو با کیفیت ترین ها می باشد. این نوع بلبرینگ ها تحمل فشار بار زیاد را دارند، و در دو نوع شیار عمیق تک ردیفه و دو ردیفه عرضه می شود. برای خرید بلبرینگ های با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت میتوانید به صورت آنلاین در سایت بیرینگ لند، ثبت سفارش کنید. 

کاربرد بلبرینگ های شیار عمیق

 

مقالات مرتبط:

انواع بلبرینگ های شیار عمیق:

شیار عمیق تک ردیفه و شیار عمیق دو ردیفه. شیار عمیق تک ردیفه، یک شیار با قرارگیری گوی ها در بلبرینگ می باشد، و مناسب برای بار هایی با فشار متوسط می باشد، ولی شیار عمیق دو ردیفه، به دلیل دو ردیف شیار برای قرار گیری ساچمه ها، تحمل فشار بار زیادی را نسبت به نوع اول دارد. این نوع بلبرینگها، علاوه بر تحمل بار زیاد، قیمت مناسب تری هم نسبت نوع دیگر بلبرینگ ها دارند و بسیار مقاوم و دارای عمری طولانی می باشند. این بلبرینگ ها در دو نوع کاسه نمدی (فلزی) و بدون کاسه نمد ( واشر) تولید و عرضه می شوند. 

فروش بلبرینگ شیار عمیق

تاثیر جنس قفسه در کاربرد بلبرینگ شیار عمیق:

جنس قفسه در بلبرینگ  شیار عمیق، بستگی به نوع استفاده آن تولید می شود. قفسه هایی از جنس برنج، فولادی، و فیبر. قفسه های فیبری در مواردی کاربرد خواهد داشت که لوازم و چرخش کمتر از دمای 110 سانتی گراد باشد. قفسه های فولادی دارای مقاومت خوب و بالایی می باشند و در مواقعی استفاده می شود که نیاز به تحمل فشار بار زیاد باشد. همچنین قفس های برنج هم مانند فولادی دارای مقاومت بالا می باشد، و ساچمه ها را کاملا مقاوم نگه داشته است. برای درک بهتر کاربرد هر کدام از بلبرینگ ها بهتر است تا اطلاعاتی در مورد شماره فنی بلبرینگ ها داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره شده است.

شماره فنی بلبرینگ ها:

در واقع این پسوند و پیشوند ها نشان دهنده نوع لقی، شیار خارجی یا داخلی، نوع جنس، نوع قفسه، وجود کاسه نمد یا عدم وجود آن، و غیره می باشد که به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1.  پسوند A، به معنای مناسب بودن اندازه و ابعاد بلبرینگ می باشد.
  2.  پسوند ZZ، به معنای داشتن واشر فلزی در دو طرف
  3. پسوند Z، نشان دهنده واشر فلزی در یک طرف می باشد.
  4. پسوند Y و Z به ترتیب نشان دهنده، برنجی بودن قفسه و واشر فلزی می باشد.
  5.  پسوند N، به معنای قرار گرفتن برینگ بر روی حلقه بیرونی می باشد.

 

این موارد اشاره شده تنها بخشی از اطلاعات لازم برای دانستن کاربرد بلبرینگ شیار عمیق در انواع صنایع می باشد. به منظور آشنایی بیشتر با انواع بلبرینگ ها و کاربردهای آنها، میتوانید در وب سایت شرکت بیرینگ لند، علاوه بر مشاهده انواع بلبرینگ ها، مشاوره و استعلام قیمت نیز بگیرید. شرکت بیرینگ لند واردکننده بهترین بلبرینگ ها از بهترین برند ها میباشد. سفارش آنلاین، خرید سریع، ضمانت کالا، عودت کالا در صورت عدم رضایت، پشتیبانی 24 ساعته، از مزیت های این شرکت  می باشد. بسیار مهم می باشد که بلبرینگی که تهیه می کنید دارای کیفیتی بالا باشد، پس خرید بلبرینگ  از یک شرکت و سایت معتبر بسیار حائز اهمیت می باشد. 

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 1 میانگین: 5]