فروش بلبرینگ صنعتی

دسته بندی ها: دسته بندی نشده

شرحی بر فروش بلبرینگ صنعتی

امروزه به دلیل ازیاد بلبرینگ صنعتی تقلبی و با توجه به عدم شناخت بلبرینگ اصلی شرکت بیرینگ لند نماینده فروش در تهران شمارا برای خریدی مطمئن همراهی میکند. بلبرینگ  SKF و FAG دارای کیفیت فوق العاده‌ای هستند. تمامی محصولات این برند ها در بیرینگ لند با 1 سال گارانتی عرضه میگردد.

 

پارامترهای فروش بلبرینگ صنعتی

در فروش بلبرینگ صنعتی باید به چندین نکته مهم و اساسی دقت لازم را مبذول داشت. نکته اول که مشتری به آن توجه می‌کند، میزان تحمل باری است که آن قطعه می‌تواند تحمل کند، می‌باشد. البته نوع فشار وارد شده بر یاتاقان لغزشی نیز در انتخاب مناسب ما تأثیر دارد؛ زیرا میزان معینی از فشار محوری و یا شعاعی به صورت محاسبه شده‌ای در هر نوعی از بلبرینگ متفاوت می‌باشد. بعضی از یاتاقان‌ها می‌توانند در هر دو نوع بار را تحمل کنند؛ که به آنها تحمل کننده وزن‌های ترکیبی میگویند. بنابراین باید به سازندگان قطعات هشدارهای لازم جهت فروش خوب محصول داده شود.

به طور نمونه، در فروش بلبرینگ صنعتی مخروطی بسیار دقت کرد و تضمین معتبری را برای عملکرد و طول عمر آن در نظر گرفت. چونکه می‌تواند بارهای ترکیبی را تحمل کند. همچنین مدل استوانه‌ای جهت تحمل وزن بسیار بالا در شعاع ساخته شده است؛ و اگر یاتاقان میزان فشار کمی را تحمل می‌کند باید از نوع شیار عمیق آن بهره برد؛ که بسیار از قیمت مناسبی برخوردار است؛ و گزینش عاقلانه‌ای است.

 

دوام و کارکرد بلبرینگ صنعتی

نکاتی برای انتخاب بلبرینگ

انتخاب اندازه یک بلبرینگ صنعتی در فروش آن بر اساس نیاز ما بسیار عامل مهمی می‌باشد. در یک انتخاب مناسب و دقیق باید گام به گام بر اساس نکات ایمنی خرید قطعه پیش رویم، و مرحله به مرحله آن نکات را رعایت کنیم.  انتخاب ما بر حسب تناسب گنجایش حمل وزن و فشار وارد آمده و مقاومت قطعه باید ‌باشد. در واقع میزان گنجایش وزن دینامیکی بلبرینگ‌ها و فشار استاتیکی آنها در انتخاب ان ها نقش بسزایی را دارد. اکثر بلبرینگ‌های صنعتی تقلبی از نوع SKF و AFG می‌باشند؛ و این بیشتر به دلیل بهره زیادی است که از این مدل‌ها می‌برند.

ولی امروزه به خاطر افزایش خرید نوع ژاپنی آن در بازار که از نوع مرغوبی نیز نیست و اصل هم نیست بسیار زیاد شده است. البته راه‌هایی نیز برای شناسایی اصل از تقلبی وجود دارد که باید در بلبرینگ صنعتی کاملاً به آن‌ها اشراف داشت و با مطالعه کامل به خرید خود پرداخت. البته با این شرایط در خرید قطعه مطمئناً فروشنده نیز کارش بسیار سخت می‌شود. پس باید از این موارد گفته‌شده نتیجه بگیریم که برای خرید کردن به‌صورت امن و دقیق باید از فروشگاه‌ها و کمپانی‌های معتبر که پیشینه خوبی دارند و با صنعت‌های مختلف و به‌روز در تماس هستند، کارکرد؛ و فروشندگان متعهد را برای خرید خود انتخاب کنند؛ و شرکت‌های دارای ضمانت‌نامه را برای خرید خود انتخاب کنند.

مقالات مرتبط:

بلبرینگ شیاردار چیست؟

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

 دوام و کارکرد بلبرینگ

در واقع کارکرد و دوام بلبرینگ صنعتی در‌ فروش این محصول نقش بسزایی را بازی می‌کند؛ زیرا کسانی که در پی خرید این محصول هستند این دو پارامتر برایشان بسیار حائز اهمیت است. به این صورت که در طول این دوره و زیر فشارها و تنش‌های مخرب واردشده از سمت دستگاه به‌طور حتم دچار فرسایش خواهند شد. مقدار فرسودگی در واقع در مقایسه با سرعت چرخشی شافت و اندازه نیروی واردشده بر محصول رابطه خطی دارد ولی با‌‌‌‌ ضخامت ساچمه‌های بلبرینگ نسبت معکوس دارد؛ بنابراین هر میزان سرعت زوایای شافت که در فیزیک با آلفا یا امگا شناسایی می‌شود بیشتر شود مقدار ساییدگی آن محصول نیز بالا می‌رود.

ولی معنای رکود و دوام بلبرینگ‌های صنعتی  با فرسودگی سطحی‌ شان برابر است. در واقع محصول با درجه بالاتری بر روی ساچمه و با درصد کمتری بر روی قطعه می‌لغزد؛ و در‌ نهایت ساچمه‌های زیرین از محور بیرون رود و نیروی زیادی بر ساچمه‌های فوقانی محصول وارد شود؛ که موجب کاهش ارتفاع در نصب شافت می‌شود؛ که این خود مسبب از‌ یاد زوایا در شافت، گشتاور و لنگرها خواهد شد. بلبرینگ‌های صنعتی کف گرد دوام و کارکرد بهتری در مقایسه با نوع شعاعی آن‌ها دارند.

 

از مزیت‌های فروش اینترنتی بلبرینگ صنعتی

این محصول در واقع دارای قسمت‌های ظریفی است و گاهی اوقات با دادن بهای سنگین خریداران می‌خواهند که به محصولی برسند که در بین محصولات از برترین و مطلوب‌ترین عملکرد برخوردار باشد؛ و مخصوصاً بلبرینگ‌های صنعتی که تحت شرایط و فشارهای بسیار بالا در دستگاه‌ها تعبیه می‌شوند، از اولویت بالایی برخوردارند. در‌‌ نهایت با‌‌ وجود محدودیت‌های بالای فروش این محصول، حساسیت‌هایی نیز در تولید آن پیش خواهد آمد؛ و باید با دقت بر روی استانداردهای خاص مراحل ساخت، تولید این قطعه را بسیار دقیق پیش برد.

باید برای رضایت مشتری فروشندگان کیفیت تجهیزات خود را بالا ببرند، این نکته بسیار مهمی است. پس فروش اینترنتی ایمن یکی از سخت‌ترین اموری است که بر دوش تجار است که باید به‌‌صورت مجازی دستگاه و یا قطعه را به فروش برسانند.

  1. توانایی قیاس کیفیت و مبلغ آن
  2. کاهش زمان خرید محصول
  3. صرفه‌جویی در مخارج
  4. بهینگی نیروی انسانی موردنیاز
به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]