بلبرینگ شیاردار

دسته بندی ها: بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیاردار چیست؟ از کجا تهیه کنیم؟

بلبرینگ شیاردار طراحی بسیار خاص و جدیدی دارد، این نوع بلبرینگ ها کاربرد بسیار زیادی دارند و از انواع بلبرینگ های شیاردار، می توان در در سرعت های بالا و متفاوت استفاده نمود، یکی از امتیازات بلبرینگ شیاردار، عدم امکان تفکیک آن است که سبب می شود تا بتوان از این وسیله به راحتی استفاده نمود. برای مشاهده محصولات به صفحه بلبرینگ شیارعمیق مراجعه کنید.

بلبرینگ ها در صنعت به عنوان، وسیله ای بکار می روند که مانع از کشیده شدن دو جسم به یکدیگر شوند، هنگامی دو جسم در کنار هم هستند، به کمک بلبرینگ شیاردار، می توانیم میزان اصطکاک میان این دو جسم را به حداقل برسانیم، در واقع با استفاده از بلبرینگ شیاردار، سطح تماسی که میان دو جسم وجود دارد، را کاهش خواهیم داد.

از انواع مختلف بلبرینگ ها در صنعت، استفاده های زیادی می شود به گونه ای که بدون دسترسی به انواع بلبرینگ ها امکان پیشبرد بسیاری از کارها امکان پذیر نیست، از این ابزار اصولا در حرکت های مختلف دورانی استفاده می شود، این وسیله به خوبی از اصطکاکی که ممکن است پیش آید، جلوگیری می کند، یک سری از بلبرینگ های خطی با ویژگی های دیگر نیز در دسترس هستند، شما اگر برای یه کار صنعتی و مکانیکی به خرید این بلبرینگ ها نیاز دارید، بای قبل از هر چیزی در ارتباط با ویژگی های انواع مختلفی از بلبرینگ ها برای سهولت کار خود اقدام نمایید.

 

مقالات مرتبط:

 

تقسیم بندی بلبرینگ ها

بلبرینگ ها در صنعت بسیار کاربرد دارند، به همین خاطر برای راحتی در کارها و به دلیل اهمیت بالایی که بلبرینگ در صنعت پیدا کرده است، انواع مختلفی از این بلبرینگ ها را با ویژگی ها و کاربرد های متفاوت در بازار در دسترس قرار داده ایم تا که بتوان به کمک این بلبرینگ ها بسیار از فرایند های صنعتی را پیش برد.

انواع مختلف بلبرینگ ها را می توان تقسیم بندی کرد و مشخصات آنها با یکدیگر تفاوت دارد، ولی در نحوه کارکرد مشابه همدیگر عمل می کنند، بررسی بلبرینگ ها و تقسیم بندی آنها از نظر ساختاری انجام می گیرد.

از انواع بلبرینگ می توان به بلبرینگ شیاردار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ کف گرد، بلبرینگ خود تنظیم و … اشاره کرد، تقسیم بندی بلبرینگ ها را می توان از لحاظ آلیاژ بکار گرفته شده در ساختار نیز انجام داد، آنگاه به سه دسته، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ استیل تقسیم بندی کرد.

انواع بلبرینگ شیاردار

 

انواع بلبرینگ شیار دار

 

بلبرینگ شیاردار عمیق یک طرفه، این نوع از بلبرینگ ها، شیار عمیق دارند، و در ساختار آنها ساچمه وجود دارد، شیاری که در درون بلبرینگ ها وجود دارند، از نظر هندسی به طور بسیار حرفه ای طراحی شده است و به گونه ای است که با بلبرینگ شیاردار کاملا تطابق دارد، و به خوبی عملکرد خواهد داشت.

 بلبرینگ شیاردار می تواند دو نوع بار را تحمل کند، بار شعاعی و بار محوری توسط بلبرینگ شیاردار به صورت بسیار مطلوب کنترل و مدیریت می شود، در ارتباط با اندازه بلبرینگ شیاردار عمیق، می توان به کاسه و پلاستیک اشاره کرد.

در درون کاسه نمد بلبرینگ های شیاردار، گریس بکار گرفته می شود، و نکته ای مهمی که باید بدان توجه کرد، عدم گرم کردن آن به هنگام نصب و جا انداختن است، همچنین قبل از جا زدن نباید آن را شست و شو داد.

میزان گریس که در درون بلبرینگ شیاردار بکتار گرفته شده است، باید کنترل شود و نباید از حدود 35 بیشتر تجاوز کند، انواع بلبرینگ شیاردار عمقی یک طرف و دو طرفه کاربرد های منحصر به فرد خود را دارند، و باید به ویژگی های آنها توجه نمود.

 

نوع بلبرینگ شیار عمیق مغناطیسی

ارتفاع شیار در انواع بلبرینگ شیار عمیق مغناطیسی کمتر از نمونه های دیگر بلبرینگ می باشد، نصب انواع بلبرینگ شیار عمیق بسیار راحت تر و آسان تر است زیرا در این نوع بلبرینگ شما می توانید حلق موجود در قسمت بیرونی را خارج کنید، از این رو اگر بابت نصب بلبرینگ نگرانی دارید می توانید از این مدل خریداری کنید، زیرا استفاده و نصب آن دشوار نیست.

در انواع عادی و معمولی بلبرینگ شیار عمیق، تعداد ساچمه های بیشتر در مقایسه با سایر انواع آن بکار گرفته شده است، دنیای تنوع بلبرینگ های شیاردار بسیار وسیع است و می توان گفت تمامی این انواع در صنعت کاربرد دارد، و مزایای زیادی را به دنبال خواهد داشت.

خرید آنلاین انواع بلبرینگ های شیاردار

خرید بلبرینگ شیاردار به صورت سنتی و یا به صورت آنلاین امکان پذیر است، امروزه شما می توانید خرید انواع مختلفی از شیار های مورد نظر را از طریق آنلاین انجام دهید، تجربه خرید آنلاین بسیار لذت بخش است و شما به آسانی بعد از مطالعه ویژگی های بلبرینگ شیار دار، می توانید آن را سفارش دهید و تحویل بگیرد.

در شرایط همه گیر شدن ویروس کرونا، امکان وجود خرید اینترنتی اهمیت بالایی پیدا کرده است، به همین خاطر شما بدون حضور در بازار، می توانید به صورت کاملا ایمن، به دور از هرگونه ویروس جهت خرید اینترنتی اقدام نمایید.

از طریق خرید اینترنتی شما از قیمت بلبرینگ شیاردار نیز مطلع خواهید شد و بعد از مقایسه قیمت ها به طور مستقیم از شرکت تولید کننده خرید خواهید کرد و از این طریق قیمت مناسب تری را پرداخت خواهید نمود.

خرید بلبرینگ شیاردار

 

بلبرینگ های شیاردار، بسیار حساس و ویژه هستند و برای پیشبرد اهداف خود و برای رفع نیاز خود، باید به دنبال خرید، نمونه های با کیفیت و مرغوب باشید، گاهی اوقات ممکن است نوعی نامرغوب و بی کیفیت این وسیله را خریداری کنید و بعد از مدتی به آن آسیب وارد شود و شما مجبور می شوید، تا دوباره برای خرید این وسیله هزینه پرداخت کنید، برای جبران خسارت های احتمالی، بهتر است تا قبل از خرید، تمام آنچه که نیاز است در ارتباط با نوع اصل و یا فیک بلبرینگ را مطالعه کنید تا به هنگام خرید دچار اشتباه نشوید.

برند های معتبری امروزه انواع مختلفی از این بلبرینگ های صنعتی را می سازند، و شما با مراجعه به سایت های معتبر فروش انواع مختلف بلبرینگ شیاردار می توانید با حذف واسطه و به طور مستقیم جهت خرید این قطعه ضروری و مهم در صنعت مکانیک اقدام نماید.

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 1 میانگین: 1]