بلبرینگ صنعتی دور بالا

دسته بندی ها: دسته بندی نشده

قیمت بلبرینگ صنعتی دور بالا

باید در اینجا مطرح کرد که بسیاری از بلبرینگ‌های صنعتی با مارک‌های معروف در چین ساخته می‌شوند. قیمت بلبرینگ صنعتی دور بالا چینی پایین است و تولید آن بالاست. البته این قطعات از کیفیت بالایی برخوردار است. و همچنین تحت لیسانس ساخته می‌شوند.

شرکت SKF آلمان سازندگان برتر بلبرینگ‌های صنعتی دوربالا در جهان است. و تنها کمپانی است که به‌صورت مداوم در حال آپدیت سطح کیفی محصولات خود است. تا محصولاتی با سطح کیفی جهانی به مشتریان ارائه دهد.

قیمت‌های متفاوت در بازار موجود است که بسته به نوع برند محصول و کیفیت و اصالت نامه اصل بودن کالا متفاوت است. قبل از انتخاب یک محصول می‌بایست در ابتدا راجع به مارک‌های متفاوت و هزینه هرکدام تحقیقی کامل انجام داد. بلبرینگ صنعتی دور بالادر مدل‌های متفاوت در حال ساخت است؛ و این تجهیزات در حال ساخت از اندازه، طرح، نوع و خواص یکتا برخوردارند.

به همین دلیل وجود دلایل عمده بر قیمت بلبرینگ صنعتی  تأثیرگذار است. معمولاً این قطعه را از نوع فولاد تهیه می‌کنند. فولاد باعث گران‌تر شدن این کالا می‌شود، حال هر چه میزان ابعاد قطعه ساخته‌شده بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

قطعه‌های تولیدشده در مقیاس‌های بسیار ریز یا همان بلبرینگ مینیاتوری به دلیل به کار رفتن زمان فراوان در ساخت آن‌ها و دقت دوچندان نیز دارای قیمت‌های بالا می‌باشند. بلبرینگ SKF و FAG دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای هستند. البته انواع دیگر این محصول نیز در بین مشتریان و صنعت گران مورد تأیید است.

 

قیمت بلبرینگ صنعتی دور بالا

 بلبرینگ صنعتی دور بالا

میزان نیرویی که برای فشارهای شعاعی و محوری می‌تواند تحمل کند، از پارامترهای بسیار کاربردی در خرید و انتخاب این قطعه است. البته نوع فشار واردشده بر یاتاقان لغزشی نیز در انتخاب مناسب ما تأثیر دارد؛ زیرا میزان معینی از فشار محوری و یا شعاعی به‌صورت محاسبه‌شده‌ای در هر نوعی از بلبرینگ متفاوت است. بعضی از یاتاقان‌ها می‌توانند در هر دو نوع بار را تحمل کنند؛ که به آن‌ها تحمل‌کننده وزن‌های ترکیبی میگویند. بنابراین باید به سازندگان قطعات هشدارهای لازم جهت فروش خوب محصول داده شود.

بسیار دقت کرد و تضمین معتبری را برای عملکرد و طول عمر آن در نظر گرفت. چونکه می‌تواند بارهای ترکیبی را تحمل کند. همچنین مدل استوانه‌ای جهت تحمل وزن بسیار بالا در شعاع ساخته‌شده است؛ و اگر یاتاقان میزان فشار کمی را تحمل می‌کند باید از نوع شیار عمیق آن بهره برد؛ که بسیار از قیمت مناسبی برخوردار است؛ و گزینش عاقلانه‌ای است. یاتاقان‌ها قطعات مکانیکی هستند که دارای دقت بسیار بالایی می‌باشند؛ زیرا آن‌ها این مجوز را می‌دهند که قسمت‌های مربوطه‌شان با سرعت‌های متفاوت و وزن‌های مختلف در مقایسه با یکدیگر به حرکت بپردازند. پس درنهایت باید این قطعات دارای دقت و مقاومت بالایی باشد و در سرعت‌های زیاد با کمترین صدا و تکان کار می‌کند.

مقالات مرتبط :

بلبرینگ کف گرد SKF

بلبرینگ FAG

برندهای سازنده بلبرینگ‌های صنعتی دوربالا

بلبرینگ‌های صنعتی دوربالا دارای قسمت‌های ظریفی هستند و با هزینه‌های بالا بهترین آن‌ها را باید انتخاب کرد. بعضی از این بلبرینگ‌های صنعتی زیر فشارهای بسیار زیاد در دستگاه‌ها قرار می‌گیرند که دارای اهمیت بسیاری در نگهداری تجهیزات دیگر برخوردار هستند؛ و به همین شکل که حساسیت‌های مشتریان در انتخاب یک نوع محصول بالا می‌رود در ساخت آن قطعه نیز محدودیت و حساسیت فراوانی اعمال می‌شود. برندهای سازنده دارای اعتبار برای ساخت یک بلبرینگ صنعتی، الترالود (تحمل نیروی زیاد) به‌عنوان یک محصول معتبر شناخته‌شده است.

قیمت بلبرینگ صنعتی دور بالا با این مارک بسیار بالا است زیرا استاندارها با دقت و حساسیت بالایی در آن‌ها رعایت شده است؛ و در صورت آسیب دیدن این محصول و خسارت بسیار به ماشین‌آلات ما در افزایش قیمت این مارک مشکلی نداریم؛ و درنهایت مارک‌های دیگری نیز هستند که از اعتبار ویژه‌ای در تولید قطعه‌ای خاص بهره می‌برند، زیرا کاربران نیاز به انواع مختلف بلبرینگ صنعتی دارند؛ و این گستردگی نیاز آن‌ها را مجبور به تولید محصولات خاص می‌کند.

 

معیارهای فروش بلبرینگ صنعتی دوربالا

در فروش بلبرینگ صنعتی دوربالا باید به چندین نکته مهم و اساسی دقت لازم را مبذول داشت.به نکات زیر توجه کنید:

1)میزان تحمل بار صنعتی دوربالا

میزان تحمل باری است که آن قطعه می‌تواند تحمل کند، می‌باشد. البته نوع فشار وارد شده بر یاتاقان لغزشی نیز در انتخاب مناسب ما تأثیر دارد؛ زیرا میزان معینی از فشار محوری و یا شعاعی به صورت محاسبه شده‌ای در هر نوعی از بلبرینگ متفاوت می‌باشد. بعضی از یاتاقان‌ها می‌توانند در هر دو نوع بار را تحمل کنند؛ که به آنها تحمل کننده وزن‌های ترکیبی میگویند. بنابراین باید به سازندگان قطعات هشدارهای لازم جهت فروش خوب محصول داده شود.

به طور نمونه، در فروش بلبرینگ صنعتی دوربالا بسیار دقت کرد و تضمین معتبری را برای عملکرد و طول عمر آن در نظر گرفت. چونکه می‌تواند بارهای ترکیبی را تحمل کند. همچنین مدل استوانه‌ای جهت تحمل وزن بسیار بالا در شعاع ساخته شده است؛ و اگر یاتاقان میزان فشار کمی را تحمل می‌کند باید از نوع شیار عمیق آن بهره برد؛ که بسیار از قیمت مناسبی برخوردار است؛ و گزینش عاقلانه‌ای است.

2)دقت و مقاومت بالا بلبرینگ صنعتی دوربالا

یاتاقان‌ها قطعات مکانیکی هستند که دارای دقت بسیار بالایی می‌باشند؛ زیرا آنها این مجوز را می‌دهند که قسمت‌های مربوطه‌شان با سرعت‌های متفاوت و وزن‌های مختلف در مقایسه با یکدیگر به حرکت بپردازند.

پس در نهایت باید این قطعات دارای دقت و مقاومت بالایی باشد و در سرعت‌های زیاد با کمترین صدا و تکان کار می‌کند. انتخاب دقیق بلبرینگ صنعتی دوربالا بسیار مهم می‌باشد؛ و از طرفی عمل ساییدگی دو سطح روی هم مهم‌ترین کار آنهاست که از آن ممانعت می‌کنند. پس باید در انتخاب آن دقت لازم را مبذول داریم تا سیستم ما در محیط‌های صنعتی درست کار کند و دچار خسارت نشود.

3)اندازه بلبرینگ دوربالا

انتخاب اندازه یک بلبرینگ صنعتی دوربالا در فروش آن براساس نیاز ما بسیار عامل مهمی می‌باشد. در یک انتخاب مناسب و دقیق باید گام به گام براساس نکات ایمنی خرید قطعه پیش رویم، و مرحله به مرحله آن نکات را رعایت کنیم.  انتخاب ما برحسب تناسب گنجایش حمل وزن و فشار وارد آمده و مقاومت قطعه باید ‌باشد.

درواقع میزان گنجایش وزن دینامیکی بلبرینگ‌ها و فشار استاتیکی آنها در انتخاب انها نقش بسزایی را دارد. اکثر بلبرینگ‌های صنعتی دوربالا تقلبی از نوع SKF و AFG می‌باشند؛ و این بیشتر به دلیل بهره زیادی است که از این مدل‌ها می‌برند. ولی امروزه به خاطر افزایش خرید نوع ژاپنی آن در بازار که از نوع مرغوبی نیز نیست و اصل هم نیست بسیار زیاد شده است. البته راه‌هایی نیز برای شناسایی اصل از تقلبی وجود دارد که باید در بلبرینگ صنعتی کاملاً به آن‌ها اشراف داشت و بامطالعه کامل به خرید خود پرداخت. البته با این شرایط در خرید قطعه مطمئناً فروشنده نیز کارش بسیار سخت می‌شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]