خرید بلبرینگ شیار عمیق

دسته بندی ها: بلبرینگ شیار عمیق

خرید بلبرینگ شیار عمیق از شرکت بیرینگ لند

بلبرینگ یکی از قطعات بسیار مهم در صنعت می باشد. بسیاری از کارخانجات که دستگاه های بزرگی دارند، مانند کارخانجات ماشین سازی، صنایع نفتی، پتروشیمی ها و بسیاری دیگر، از بلبرینگ شیار عمیق استفاده می کنند. اگر بلبرینگ های استفاده شده دارای کیفیت بالایی باشند، دستگاه و یا هر وسیله ای، به بهترین نحو ممکن کار خواهد کرد، و کمتر نیاز به تعمیرات و تعویض قطعه  خواهد داشت. پس ابتدا باید یک منبع معتبر برای خرید بلبرینگ شیار عمیق پیدا کنید. شرکت بیرینگ لند، با داشتن چندین سال تجربه در زمینه واردات بهترین برند های بلبرینگ در سطح جهان، و امکان خرید آنلاین انواع بلبرینگ ها، تمامی آنچه را که یک خریدار می خواهد را دارد.

تمامی قطعات این شرکت دارای گارانتی بوده و پشتیبانی 24 ساعته دارد. برای شرکت بیرینگ لند بسیار مهم می باشد که خریداران، از قطعات خریداری شده راضی باشند. بنابراین آمادگی پاسخگویی و مشاوره به هرگونه سوال در مورد بلبرینگ را دارد. یکی از مزیت های دیگر شرکت بیرنگ لند، قرار دادن قیمت اجناس در سایت و امکان استعلام گرفتن آن به صورت آنلاین می باشد. بلبرینگ های شیار عمیق، یکی از پرکاربردترین قطعه و در عین حال حساس ترین آن می باشد. پس با خیال راحت بهترین جنس را از شرکت بیرنگ لند خریداری کنید.

خرید بلبرینگ شیار عمیق بیرینگ لند

بلبرینگ شیار عمیق

این بلبرینگ ها دارای دو نوع متفاوت می باشند، بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه و بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه. بلبرینگ ها توانایی فشار بار شعاعی و محوری را دارند. بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه دارای شیار های برای قرار گیری ساچمه می باشد که هر چقدر این شیار ها عمیق باشند، تحمل بار شعاعی نیز افزایش خواهد یافت. در این نوع بلبرینگ ها، تحمل فشار بار محوری به نسبت کمتر از بلبرینگ با شیار دو ردیفه می باشد. بنابراین، برای مواقعی که فشار بار بسیار زیاد می باشد، بهتر است که از بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه استفاده شود به دلیل اینکه در دو ردیف ها، قطر داخلی و خارجی یکسان بوده و همچنین ارتفاع آن نیز کمی افزایش پیدا کرده است.

مقالات مرتبط:

پارامترهای مهم برای خرید بلبرینگ شیار عمیق:

شرکت بیرینگ لند، چندین پارامتر مهم و کلیدی را برای خریداران مد نظر دارد، تا کیفیت و جنس قطعه همیشه جزو بهترین ها باشد، از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  طراحی بهینه
  2.  داشتن ارتعاش کم و کارکرد بدون صدا
  3.  تنوع سایز برای مصارف مختلف
  4. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب
  5. قابلیت کارکرد در سرعتهای بسیار بالا 
  6.  داشتن اصطکاک کم
  7.  داشتن مقاومت بالا در برابر فشار بار و دمای زیاد
  8.  داشتن تحمل فشار بار شعاعی و محوری(این پارامتر بسیار مهم و حساس می باشد)

 

خرید و فروش بلبرینگ شیار عمیق

 

این ویژگی ها را باید بلبرینگ داشته باشد، تا مشتریان با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. بلبرینگ های شیار عمیق دارای اجزای زیر می باشد:

  1.  رینگ خارجی
  2.  رینگ داخلی
  3.  قفسه
  4.  ساچمه

بلبرینگ های شیار عمیق را با دو نوع آب بندی تولید می کنند. آب بندی فلزی یا کاسه نمد و آب بندی پلاستیکی یا واشر، که در تک ردیفه، در یک طرف رینگ قرار دارد و در دو ردیفه، در دو طرف رینگ قرار دارد. این آب بندی ها را با نماد های z، 2z، RS، 2RS، مشخص می کنند. 

یک نکته بسیار مهم در خرید بلبرینگ شیار عمیق، بحث روانکاری آن می باشد.  بسیار مهم می باشد که بلبرینگی که خریداری می کنید با روغن گریس پایه لیتیم روانکاری شده باشد. این روغن قابلیت محافظت در برابر زنگ زدگی را دارد. همچنین دارای محدوده ی دمایی  -30درجه سانتی گراد الی+110درجه سانتی گراد می باشد. 

جنس بلبرینگ

قفسه های بلبرینگ بر اساس اندازه، سری، و نوع بلبرینگ، از آلیاژهای متفاوتی ساخته می شود، که عبارت است از:

  1.  آهن
  2.  فیبر
  3. برنج
  4. پلی اتر اتر کتون
  5. پلی آمید
  6.  فنولیک رزین

با توجه به توضیحات داده شده، در مورد ویژگی بلبرینگ های شیار عمیق و کاربرد آنها، می توانید با اطمینان از شرکت بیرینگ لند خرید کنید. شرکت های بزرگی مشتریان این شرکت هستند که نشان دهنده اعتماد بالای آنها و همچنین کیفیت بالای محصولات می باشد. برای  خرید بلبرینگ شیار عمیق، حتما از کارشناسان ما مشاوره بگیرید تا راهنمایی های لازم را انجام دهند. بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه و تک ردیفه جزو متداول ترین و پر استفاده ترین بلبرینگ ها در صنعت محسوب می شوند.

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]