قیمت بلبرینگ شیار عمیق

دسته بندی ها: بلبرینگ شیار عمیق

قیمت بلبرینگ شیار عمیق در بازار

بلبرینگ شیار عمیق، یکی از قدیمی ترین و در واقع پرکاربردترین نوع بلبرینگ ها می باشد که در دو مدل تک ردیف و دو ردیف تولید می شود. قیمت بلبرینگ شیار عمیق، با توجه به نوع و مدل آن متغیر میباشد. لیست محصولات، مدل و انواع بلبرینگ های شیار عمیق را میتوانید در وب سایت شرکت بیرینگ لند مشاهده کنید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. بلبرینگ های شیار عمیق، با توجه به کارایی شان (تحمل بار شعاعی) سنجیده می شوند، همچنین به دلیل محبوس شدن ساچمه های کروی در داخل شیارهای عمیق، قابلیت تحمل بارهای محوری را نیز پیدا میکنند. بلبرینگ شیار عمیق، برای استفاده در شرایط بار زیاد و سرعت بالا بسیار مناسب می باشد. استعلام قیمت روز

این بلبرینگ ها در شرایط دمایی 30 الی 115 درجه سانتی گراد به بهترین شکل ممکن عمل میکنند. داخل این بلبرینگ ها اغلب با روغن گریس با پایه لیتیوم روغن کاری میشود و نیاز به روغنکاری مجدد را ندارد. این بلبرینگ ها اغلب به همراه یک شیلد shield عرضه می شود تا روغن گریس داخل آن، به دلیل استفاده در سرعتهای بالا، از داخل بلبرینگ خارج نشود. یکی از نقاط حساس برای این بلبرینگ ها، زاویه اتصال محور و خارج شدن از آن می باشد. در صورت خروج این روغن، سایش و دما بالا رفته و در نتیجه باعث کاهش عمر بلبرینگ می شود، بنابراین یکی از عوامل تعیین کننده قیمت بلبرینگ شیار عمیق، را می توان کیفیت سیل و حفاظ بندی بلبرینگ ها دانست.

 

طراحی بلبرینگ های شیار عمیق:

با توجه به طراحی بسیار کاربردی آن، این بلبرینگ ها غیر قابل تفکیک بوده، و مقاوم در برابر بار و سرعت های زیاد می باشد. شرکت بیرینگ لند، یکی از شرکت های وارد کننده با کیفیت ترین نوع بلبرینگ ها در سطح کشور می باشد. ضمانت کالا، پشتیبانی عالی، بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، تضمین قیمت و همچنین تحویل سریع، از مزایای خرید از این شرکت می باشد. 

مقالات مرتبط:

پارامترهای تعیین کننده قیمت بلبرینگ شیار عمیق:

  • بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه:

شامل شیارهای ساچمه عمیق و یک پارچه می باشد، و مطابقت هندسی کاملی باهم دارند. علاوه بر بار شعاعی، بار محوری را نیز تحمل میکنند. این بلبرینگ ها با کاسه نمدی های فلزی و پلاستیکی تولید می شود. داخل این بلبرینگ ها را با گریس روغن کاری می کنند که حدود 25 تا 35 درصد فضای داخلی آن را  اشغال می کند. نمد فلزی معمولا با پسوند z برای بلبرینگ یک طرفه و z2 برای دوطرفه، نمایش داده می شود. این حلقه با کمی فاصله نسبت به گوی ها قرار دارند، و زمانی که بلبرینگ ها شروع به چرخش میکند، کاربرد این نمد ها مشخص می شود.

اگر کاسه نمدی شروع به چرخش کند، امکان نشت روغن داخل بلبرینگ وجود دارد. نوع دیگر از کاسه نمدی، با ویژگی اصطکاک کمتر می باشد، این نوع کاسه نمدی با پسوند RZ مشخص می شود که شامل یک لاستیک مصنوعی می باشد که با یک واشر فلزی پوشانده شده است. در برخی از بلبرینگ ها، فاضله نمدی با حلقه داخل آن بسیار ناچیز بوده، و باعث می شود تا خاصیت آب بندی بلبرینگ بالا برود. محدوده دمایی این کاسه نمدی بین 40 الی 120 درجه سانتی گراد می باشد. نوع دیگر از این نمد ها، استفاده از یک جای خار است که میتوان با قرار دادن آن در بیرینگ، از لحاظ محوری محکم تر کرد. پسوند NR نشان دهنده خار به همراه جای خار می باشد. 

قیمت بلبرینگ شیار عمیق برینگ لند

  • بلبرینگ های شیار عمیق دوتایی:

در برخی مواقع، به دلیل فشار های زیاد  بار و عدم تحمل بلبرینگ های تک ردیف، از دو ردیفه استفاده می شود. این بلبرینگ ها در موقع ساخت، با یکدیگر مطابقت داده شده، و بعد از نصب دیگر نیازی به استفاده از حلقه های فاصله گذاری نمی باشد. 

با توجه به توضیحات داده شده در مورد بلبرینگ، میتوانید جنس با کیفیت از بی کیفیت را تشخیص دهید. شرکت بیرینگ لند، وارد کننده انواع بلبرینگ ها از برند های معروف و با کیفیت جهان می باشد. در واقع قیمت بلبرینگ شیار عمیق در شرکت بیرینگ لند، با توجه به موارد ذکر شده، و کیفیت بسیار بالای این محصولات، بسیار به صرفه و مناسب می باشد. برای خرید انواع بلبرینگ، می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت، سفارشتان را  آنلاین ثبت کنید و از مزایای ضمانت و پشتیبانی 24 ساعت این شرکت بهره مند شوید.

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]