کاتالوگ بلبرینگ کف گرد

دسته بندی ها: بلبرینگ کف گرد

مشخصات درج شده در کاتالوگ بلبرینگ کف گرد

کاتالوگ بلبرینگ کف گرد به خریداران این امکان را می دهد که با شناخت ویژگی های ساختاری هر بلبرینگ نسبت به خریداری آن اقدام کنند. به طور کلی شرکت های تولید کننده بلبرینگ، عمدتا تمام محصولات خود را بر اساس استانداردهایی مشخص و از پیش تعیین شده ای تولید می کنند. هر یک از محصولات تولید شده توسط این کمپانی ها دارای ابعاد و اندازه و مشخصات مختلفی هستند. در این کاتالوگ ها اطلاعات مختلفی از بلبرینگ ها وجود دارد و از آنجا که کاتالوگ خانی یک تخصص است، بیرینگ لند اقدام به ترجمه آنها کرده که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

دانلود کاتالوگ اصلی بلبربنگ کفگرد nsk

 

اطلاعات موجود در کاتالوگ بلبرینگ کف گرد

 

  • قطر داخلی و قطر خارجی بلبرینگ

از جمله اطلاعات مهمی که تمام شرکت های تولید کننده بلبرینگ در کاتالوگ های خود قرار میدهند، می توان به قطر داخلی و خارجی بلبرینگ ها اشاره کرد. به طور کلی وجود شفت هایی با قطر های متفاوت سبب شده تا بلبرینگ هایی با سایزهای گوناگون طراحی و تولید گردند. تا نیاز صنعت برطرف گردد. در صورتی که سایز بلبرینگ مورد نظر در کاتالوگ موجود نباشد، باید بلبرینگ مورد نیاز توسط کمپانی ها شخصی سازی شود.

  • ظرفیت استاتیکی و دینامیکی

از دیگر اطلاعاتی که در تعیین طول عمر بلبرینگ های کف گرد، تاثیر گذار است، می توان به طرفیت استاتیک و دینامیکی بلبرینگ اشاره کرد. به طور کلی از آنجایی که بلبرینگ ها دائما در معرض بارهای نوسانی، دورانی با سرعت کم و شوک زیاد هستند، باید ظرفیت استاتیکی و دینامیکی بلبرینگ ها محاسبه گردند. این عوامل به طور مستقیم در طول عمر بلبرینگ های کف گرد تاثیر گذار هستند.

  • عرض بلبرینگ

 

 کاتالوگ بلبرینگ کف گرد بیرینگ لند

از دیگر مشخصات مهمی که در کاتالوگ بلبرینگ کف گرد، به آن اشاره شده است، پهنا یا عرض بلبرینگ است. این پارامتر در جانمایی و نیز طراحی بدنه گیربکس و یا دستگاه مورد نظر تاثیر بسزایی دارد.

مقالات مرتبط:

نصب بلبرینگ کف گرد

انواع بلبرینگ کف گرد

 

نحوه نام گذاری در کاتالوگ بلبرینگ کف گرد

به طور کلی هر بلبرینگ با هر مشخصاتی، در کاتالوگ ها با شناسه و نام های معینی، نام گذاری شده است. به طور کلی کمپانی هایی که اقدام به نامگذاری بلبرینگ های کف گرد می کنند، به طور کلی اسامی را بر اساس حرف و عدد انتخاب می کنند. به طور کلی از سمت، حرف یا عدد موجود بیان کننده نوع بلبرینگ و یا پایه ان است. اولین رقم موجود پس از حروف ذکر شده بر طبق استاندارد های ISO بیان کننده عرض و یا ارتفاع بلبرینگ های مورد نظر است.

به طور کلی مهمترین بخش اسامی بلبرینگ ها دو رقم آخر آن ها است. عمدتا این ارقام تعیین کننده قطر رینگ داخلی بلبرینگ است. به طور کلی برای تعیین قطر داخلی باید ارقام آخر اسامی بلبرینگ را در عدد ۵ ضرب نمود. به طور مثال در صورتی که عدد انتهایی اسامی بلبرینگ ۰۶ باشد، سایز قطر رینگ داخلی، ۳۰ میلیمتر خواهد بود.


دانلود کاتالوگ بلبربنگ کفگرد nsk

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]