قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای

دسته بندی ها: بلبرینگ تماس زاویه ای

قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای عمدتا بر اساس پارامترهایی نظر متریال به کار رفته، دمای محیط، نیرو وارد شده بر بلبرینگ، اندازه و سایز بلبرینگ و بسیاری از پارامتر های دیگر تعیین می شود. بلبرینگ های تماس زاویه به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر تحمل بار های شعاعی بتوانند بارهای محوری را نیز تحمل کنند. سایر بلبرینگ ها تنها می توانند بارهای شعاعی و یا محوری را تحمل کنند‌. اما همانطور که گفته شد، بلبرینگ های تماس زاویه ای قادر هستند به طور همزمان بار های محوری و شعاعی را تحمل کنند. اما قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای چگونه ارزیابی می شود؟ این بلبرینگ ها چه ویژگی هایی دارند؟

 

ویژگی های بلبرینگ تماس زاویه

همانطور که می دانید بلبرینگ ها از بخش های گوناگونی مانند رینگ داخلی، ساچمه، رینگ خارجی و قفسه تشکیل شده اند. هر کدام از این بخش ها وظیفه به خصوصی دارند. به طور کلی در بلبرینگ های تماس زاویه ای به منظور تحمل بار محوری رینگ داخلی نسبت به رینگ خارجی زاویه پیدا می کند. به طور کلی هر چه زاویه بین رینگ داخلی و خارجی بلبرینگ بیشتر باشد، بلبرینگ می تواند نیروهای محوری بزرگتری را تحمل کند. برای مشاهده و استعلام قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای اینجا کلیک کنید.

 

عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای

خرید بلبرینگ تماس زاویه ای

به طور کلی عوامل گوناگونی بر قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای تاثیر گذار هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1)شعاع بلبرینگ

از مهمترین عواملی که بر قیمت بلبرینگ تماس زاویه ای اثر گذار است، می توان به شعاع رینگ داخلی و رینگ خارجی بلبرینگ اشاره کرد. به طور کلی هر یک از بلبرینگ ها بر اساس استاندارد های مرتبط با شفت ها تولید می شوند. عموما به منظور نصب بهتر قطر رینگ داخلی ۵ میلیمتر کمتر از شعاع شفت در نظر گرفته می شود.

 

2)متریال به کار رفته در بلبرینگ

به طور کلی متریال استفاده شده در بلبرینگ تماس زاویه ای، استحکام بلبرینگ ها را مشخص می کند. هر چه متریال مورد نظر استحکام بالاتری داشته باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

 

3)شیلد محافظ

از دیگر عواملی که بر قیمت تاثیر گذار است می توان به شیلد محافظ اشاره کرد. به طور کلی در صورتی که گرد و خاک و آلودگی موجود در محیط زیاد باشد باید از بلبرینگ هایی با شیلد محافظ اشاره کرد.

 

4)متریال به کار رفته در قفسه

به طور کلی قفسه ها در بلبرینگ های تماس زاویه ای وظیفه دارند از تماس و برخوردار ساچمه ها با یکدیگر جلوگیری کنند. عمدتا این بخش از بلبرینگ های تماس زاویه ای از متریال هایی مانند فیبر، برنج و فولاد تشکیل شده اند.قیمت روز محصولات را استعلام بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید!
[کل: 0 میانگین: 0]